ΑΠΟΛΛΩΝΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΙΝΗΣΗ!!!

ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΥΣ "ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΥΣ" ΚΑΤΑΚΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΜΑΣ!

Τετάρτη, 27 Απριλίου 2011

Ο πρωταγωνιστικός ρόλος της Εκκλησίας στον αφελληνισμό της Έλλάδος και ο ρόλος του αρχιεπίσκοπου Χριστοδούλου.

Δύο από τις περιοχές που αντιμετωπίζουν το μεγαλύτερο πρόβλημα με την λαθρομετανάστευση είναι ο Άγιος Παντελεήμονας και η Πάτρα. Και στις δύο περιπτώσεις η πηγή του προβλήματος είναι η Εκκλησία, και συγκεκριμένα οι δήθεν αγαθοεργίες των ιερέων, που διασκορπούν βέβαια τα λεφτά του Έλληνα φορολογούμενου.

Η υποβάθμιση των περιοχων αυτών ξεκίνησε λόγω της πρωτοβουλίας των ιερέων να περιθαλψουν και να σιτίζουν λαθρομετανάστες.

Ένα δείγμα του πως είχαν καταντήσει την πλατεία του Αγ. Παντελεήμονα οι ενέργειες του π. Προκόπιου στις φωτογραφίες που ακολουθούν.




Και η πλατεία Αττικής



Ο κληρικός του Α. Παντελεήμονα αντιστάθηκε με κάθε μέσο στην απομάκρυνση και τον καθαρισμό της πλατείας, επιδιώκοντας την διαιώνηση της κατάλληψης της πλατείας από τους λαθρομετανάστες.

Ο π. Προκόπιος αντικαταστάθηκε στις αρχές του χρόνου από τον π. Μάξιμο Παπαγιάννη, ομογεννή από την Γερμανία που έχει ζήσει ελάχιστα στην Ελλάδα ως φοιτητής. Μόνο η επιλογή του συγκεκριμένου κληρικού λέει πολλά για τις προθέσεις της Εκκλησίας να εντείνει τις προκλησεις και την αντιπαράθεση με τους κατοίκους του Αγ. Παντελεήμονα. Ο ιερέας έγινε ευρύτερα γνωστός όταν στις 24 Φεβρουαρίου κλείδωσε την εκκλησία ώστε να διευκολύνει την αναίτια σύλληψη Ελλήνων, συμπεριλαμβανομένου και του. εκδότη Σάββα Χατζηπαρασκευά.

Ο ιερέας έδωσε συνέντευξη στην “Καθημερινή” που εδώ και χρόνια προασπίζει τους λαθρομετανάστες στην περιοχή, με ψευδή και προκλητικά άρθρα. Στην συνέντευξη ο π. Μάξιμος αρνείται ότι υπήρξαν αντιδράσεις κατά του αρχιεπίσκοπου Ιερώνυμου στην λειτουργία της 26 Φεβ.. Όμως ξεχνά να προσθέσει ότι στην Άγιο Παντελεήμονα δεν πατάνε πια οι Έλληνες αλλά το ποίμνιο του αποτελείται σχεδόν αποκλειστικά από Ρώσους και Γεωργιανούς λαθρομετανάστες. Ενδεικτικά στην φετινή λειτουργία των Βαίων τα μεγάφωνα της εκκλησίας έψελναν στα … Ρώσικα!!!

Όπως καταλαβαίνετε η εκκλησία του Άγιου Παντελεήμονα δεν είναι πια Ελληνική! Και πως να είναι, όταν ολόκληρη η περιοχή έχει καταλληφθεί από λαθρομετανάστες, όταν εννέα στα δέκα μαγαζιά ανήκουν σε αλλοδαπούς και το 80% των παιδιών που φοιτούν στα σχολεία της περιοχής είναι αλλοδαπά!

Το οργανωμένο σχέδιο


Ο αφελληνισμός της Ελλάδος έχει μεθοδευθεί σε όλα τα διοικητικά, συνδικαλιστικά και θεσμικά επίπεδα. Η Εκκλησία της Ελλάδος δεν αποτελεί εξαίρεση! Όλα όσα που βιώνουν οι Έλληνες κάτοικοι του Αγίου Παντελεήμονα είναι μέρος ενός οργανωμένου σχεδίου στο συμμετέχει ενεργά και η Εκκλησία της Ελλάδος! Ένα σχέδιο που επικαλύφθηκε από το δήθεν πατριωτικό και λαοπρόβλητo από τα ΜΜΕ προσωπείο του αρχιεπίσκοπου Χριστόδουλου, την στιγμή που παρασκηνιακά συνέπρατε στον εποικισμό της Ελλάδος!

Όσοι αμφιβάλετε αρκεί να διαβάστε το παρόν κείμενο μέχρι τέλους για να μάθετε την αλήθεια για τον αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο και την Εκκλησία της Ελλάδος.

Παραθέτω αποσπάσματα από την ομιλία του Προέδρου τῆς Εἰδικῆς Συνοδικῆς Ἐπιτροπῆς Μεταναστῶν, Προσφύγων καί Παλιννοστούντων, Ἀρχιμανδρίτου Τιμοθέου Ἄνθη στο πλαίσιο του “4ου Ἐτήσιου Διεθνές Συνεδρίου γιά τήν Μετανάστευση” ξενοδοχείο HILTON στις 28.1.2008.

«Πῶς ἡ Πολιτεία καί ἡ Κοινωνία τῶν Πολιτῶν μποροῦν νά συνεργαστοῦν ἐπιτυχῶς γιά τήν ἔνταξη τῶν Μεταναστῶν.»

“Ξένος τέλος στήν Παλαιά Διαθήκη εἶναι ὁ πολιτογραφηθείς ἀλλοδαπός. Ἔτσι ὁμιλοῦμε γιά παροίκους ἤ προσηλύτους ἤ παρεπίδημους, οἱ ὁποῖοι μέσα στό Ἰσραηλιτικό Κράτος ἀπολάμβαναν ἰσονομία καί σχετική ἰσοπολιτεία. [ΕΨ: για όσους δεν πιάνουν το νόημα... αναφέρεται στην απόδοση της ελληνικής ιθαγένειας με πολιτογράφηση στους λαθρομετανάστες]

Ἡ προοδευτική καί ἡ σύμφωνα μέ κανόνες ἀφομοίωση τῶν ξένων συμβάλλει πολύ στήν διάσπαση τοῦ φυλετικοῦ κύκλου φυλετισμοῦ,”

….2. Ἡ Συμβολή τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος στήν ἔνταξη τῶν Μεταναστῶν.

Ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος ἔχει προβεῖ στίς ἑξῆς ἐνέργειες γιά νά βοηθήσει ποιμαντικά στήν ἔνταξη τῶν Μεταναστῶν στίς κοινωνίες μας: Α. «Τό 1978 συστήθηκε τό Κέντρο Συμπαραστάσεως Παλιννοστούντων Μεταναστῶν (ΚΣΠΜ), ὡς ὑπηρεσία τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος. Οἱ ἱδρυτές τοῦ ΚΣΠΜ, ἐμπνεόμενοι ἀπό ἕνα σύνολο ἀξιῶν, μέ κύρια αὐτή τοῦ σεβασμοῦ τοῦ ἀνθρώπινου προσώπου, ἵδρυσαν μιά ὑπηρεσία μέ στόχο τήν παροχή ὑποστηρικτικῶν ὑπηρεσιῶν στούς παλιννοστούντες μετανάστες ἀπό τήν Γερμανία,… Ὅταν λοιπόν, στίς ἀρχές τῆς δεκαετίας τοῦ 1990, ἄρχισε νά διογκώνεται ἡ εἰσροή ἀλλοδαπῶν με-ταναστῶν πρός τήν Ἑλλάδα, τό ΚΣΠΜ ἐπέκτεινε τήν προσφορά τῶν ὑπηρεσιῶν του πρός τούς ἀλλοδαπούς μετανάστες και πρόσφυγες.

Μάλιστα, γιά τήν ἀποτελεσματικότερη διαχείριση τῶν ὑποθέσεών τους, ἱδρύθηκε τό 1994 καί ἕνα ἰδιαίτερο γραφεῖο, τό Οἰκουμενικό Πρόγραμμα Προσφύγων (ERP), μέ στόχο τήν διευκόλυνση τῆς «ἐνσωμάτωσης», σύμφωνα μέ τήν τότε ὁρολογία, τῶν μεταναστῶν στήν ἑλληνική κοινωνία. … προχωρήσαμε στήν παροχή ἐξατομικευμένων ὑπηρεσιῶν συμβουλευτικῆς καί στήριξης.

Ἀνάμεσα στίς ὑπηρεσίες πού προσφέρθηκαν ἤ προσφέρονται, τό μεγαλύτερο μέρος τῶν ὁποίων ἐντάσσεται στό πλαίσιο ἐφαρμογῆς Εὐρωπαϊκῶν Προγραμμάτων, συγκαταλέγονται οἱ ἑξῆς:

1 Ἡ λειτουργία ξενώνων γιά πρόσφυγες καί γιά ἀλλοδαπές γυναῖκες πού βρίσκονται σέ κίνδυνο,

2 Ἡ διεξαγωγή μαθημάτων ἐκμάθησης τῆς ἑλληνικῆς γλώσσης,

3Ἡ ψυχοκοινωνική στήριξη, ἡ παροχή πληροφόρησης γιά τή διαδικασία πιστοποίησης τῶν πτυχίων τῶν ἀλλοδαπῶν καί ὁ προσανατολισμός σχετικά μέ ἐπιμορφωτικά σεμινάρια καί προγράμματα κατάρτισης,

4 Ἡ νομική συμβουλευτική πρός τούς μετανάστες πού ἐνδιαφέρονται νά ὑπαχθοῦν στή διαδικασία νομιμοποίησης ἤ πού ἀντιμετωπίζουν δυσκολίες στό νά παραμείνουν σέ αὐτή,

5 Ἡ νομική ὑποστήριξη τῶν αἰτούντων ἄσυλο προκειμένου νά προωθηθεῖ τό αἴτημά τους,

6 Ἡ νομική ὑπεράσπιση σέ περιπτώσεις παραβιάσεων τῶν ἐργασιακῶν δικαιωμάτων τῶν ἀλλοδαπῶν.

Ἐπίσης τό κέντρο προβαίνει στήν ἄσκηση συνηγορίας ἐνώπιον τῶν Ἀρχῶν πρός ὑπεράσπιση καί κατοχύρωση τῶν θεμελιωδῶν δικαιωμάτων τῶν προσφύγων καί μεταναστῶν καθώς καί στήν ὑποβολή προτάσεων πολιτικῆς πού ἔχουν στόχο τή διαμόρφωση τῶν ὅρων ἐκείνων πού, ἀφενός, θά δημιουργήσουν στούς μετανάστες τό αἴσθημα ὅτι ἀποτελοῦν ἀναπόσπαστο τμῆμα τῆς κοινωνίας καί, ἀφετέρου, θά τούς καταστήσουν ἰσότιμα μέλη της.

Ἐπειδή, ὅμως, ἡ κοινωνική ἔνταξη τῶν μεταναστῶν…. ἀφορᾶ ἄμεσα καί τήν κοινωνία στό σύνολό της, κινηθήκαμε πρός τήν κατεύθυνση τῆς δημιουργίας κλίματος ἀποδοχῆς καί σεβασμοῦ τοῦ διαφορετικοῦ μέ τήν πραγματοποίηση δράσεων εὐαισθητοποίησης τῆς κοινῆς γνώμης πάνω σέ θέματα μετανάστευσης. Προχωρήσαμε λοιπόν στήν παραγωγή εἰδικῶν ἐντύπων, ἡμίωρου ντοκιμαντέρ και CD-Rom, στήν ἀρθρογραφία σέ τοπικές ἀλλά καί εὐρείας κυκλοφορίας ἐφημερίδες καθώς καί στή διοργάνωση ραδιοφωνικῶν ἐκπομπῶν, ἡμερίδων καί διαπολιτισμικῶν ἐκδηλώσεων.

Β. Τό Νοέμβριο τοῦ 2006 συνεστήθη μετά ἀπό πρόταση τοῦ μακαριστοῦ Ἀρχιεπισκόπου Ἀθηνῶν καί πάσης Ἑλλάδος κυροῦ Χριστοδούλου καί ἔγκριση τῆς Ἱερᾶς Συνόδου ἡ Εἰδική Συνοδική Επιτροπή Μεταναστῶν, Προσφύγων και Παλιννοστούντων , (Κανονισμός ὑπ’ ἀριθμ. 172/2006, ΦΕΚ. 255/23.11.2006, ΦΕΚ. 268/19.12.2006) μέ σκοπό νά μελετᾶ καί νά προγραμματίζει ποιμαντικές πρακτικές γιά τήν καλή ἔνταξη τῶν Μεταναστῶν. Ἀποτελεῖται ἀπό Καθηγητές Πανεπιστημίου καί Νομικούς μέ ἐμπειρία στά μεταναστευτικά θέματα.

Οἱ πρωτοβουλίες καί οἱ δραστηριότητες τῆς Εἰδικῆς Συνοδικῆς Ἐπιτροπῆς συνοψίζονται στίς παρακάτω ἐνέργειες:

1. Στήριξη τῆς διοργάνωσης τῆς συνεδρίασης τῆς Ἐκτελεστικῆς Ἐπιτροπῆς τῆς Churches’ Commission for Migrants in Europe (C.C.M.E.) στήν Ἀθήνα 8 καί 9 Μαρτίου 2007 ἡ ὁποία ἔγινε στό Διορθόδοξο Κέντρο τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος. Ἐκτός τῶν συνεδριῶν πραγματοποιήθηκε συνάντηση τῶν μελῶν τῆς Ἐκτελεστικῆς Ἐπιτροπῆς τῆς C.C.M.E. μέ τόν Ἀρχιεπίσκοπο Ἀθηνῶν Χριστόδουλο προκειμένου νά συζητηθοῦν ζητήματα πού ἀφοροῦν στό μεταναστευτικό φαινόμενο στήν Ἑλλάδα καί τήν Εὐρώπη.

2. Διόρισε Συμβούλους κατά τήν 1η Συνεδρία τῆς Εἰδ. Σ. Ἐπιτροπῆς καί σύμφωνα μέ τό ἄρθρο

3, ἐδαφ. Ε΄ τοῦ Κανονισμοῦ Λειτουργίας τῆς Ἐπιτροπῆς τήν κ. Εὐθαλία Παππᾶ, ὑπεύθυνη τοῦ Οἰκουμενικοῦ Προγράμματος Προσφύγων, καί τόν κ. Ἀχμέτ Μοαβία, πρόεδρο τοῦ Ἑλληνικοῦ Φόρουμ Μεταναστευτικῶν Κοινοτήτων, γιά ὑποβοήθηση τῶν ἐργασιῶν της. Ἡ ἀνωτέρω πρόταση ἔγινε δεκτή ἀπό τήν Ἱερά Σύνοδο (ἀριθ. πρωτ. 405/355/13.2.2007).

3. Ὑπέβαλε σχολιασμό καί προτάσεις στό ὑπό ἔκδοση Προεδρικό Διάταγμα: «Ὑποδοχή αἰτούντων διεθνή προστασία, διαδικασία ἐξέτασης, προϋποθέσεις ἀναγνώρισης, ἀνάκλησης τοῦ καθεστῶτος διεθνοῦς προστασίας καί ἀπέλαση. Δικαιώματα - Ὑποχρεώσεις. Οἰκογενειακή ἐπανένωση προσφύγων» πρός τό Ὑπουργεῖο Δημόσιας Τάξης προκειμένου νά ληφθοῦν ὑπόψη καί οἱ θέσεις τῆς Ἐκκλησίας. Τό κείμενο αὐτό διαβιβάστηκε στήν Ἱερά Σύνοδο (ἀριθμ. πρωτ. 28/17.4.2007), ἡ ὁποία καί ἀποφάσισε τήν ἀποστολή του στό Ὑπουργεῖο Δημόσιας Τάξης (ἀριθμ. πρωτ. 1028/975/26.4.2007). Τό κείμενο τοῦ σχολιασμοῦ εἶναι ἀναρτημένο στήν ἱστοσελίδα τῆς Ἐπιτροπῆς.

4. Ἀσχολήθηκε μέ τόν Νόμο «Εἰδικές ρυθμίσεις θεμάτων μεταναστευτικῆς πολιτικῆς καί λοιπῶν ζητημάτων ἁρμοδιότητας τοῦ Ὑπουργείου Ἐσωτερικῶν, Δημόσιας Διοίκησης καί Ἀποκέντρωσης», ἀφοῦ ἄκουσε τήν εἰσήγηση τοῦ κ. Μοαβία Ἀχμέτ, προέδρου τοῦ Φόρουμ Μεταναστευτικῶν Κοινοτήτων καί Συμβούλου τῆς Εἰδ. Συν. Ἐπιτροπῆς Μεταναστῶν, Προσφύγων καί Παλιννοστούντων, προσπαθῶντας νά ἀνεύρει λύσεις σέ κάποιες δυσκολίες ὡς πρός τήν ἐφαρμογή τοῦ Νόμου.

5. Ἔκανε δεκτές προκαταρτικές σκέψεις γιά τήν κοινωνική ἔνταξη τῶν Μεταναστῶν, σέ ἐνοριακό ἐπίπεδο, τοῦ Καθηγητή κ. Πέτρου Σταθόπουλου, μέλους τῆς Ἐπιτροπῆς ὁ ὁποῖος πρότεινε τίς κάτωθι ἐνέργειες:

- Τή διοργάνωση σέ ἐνοριακό ἐπίπεδο δράσεων δημιουργικῆς ἀπασχόλησης καί μαθημάτων ἐνισχυτικῆς διδασκαλίας τά ὁποῖα θά ἀπευθύνονται σέ παιδιά μεταναστῶν,

- Τήν ἐνθάρρυνση τῆς δραστηριοποίησης ἐνοριτῶν σέ χώρους ὅπου φιλοξενοῦνται προσωρινά πρόσφυγες,

- Τήν ἀνάληψη εἰδικοῦ τύπου δράσεων πού νά προωθοῦν τίς ἀρχές τῆς κοινωνικῆς ἑταιρικῆς εὐθύνης καί τῆς διαχείρισης τῆς πολυμορφίας, σέ ἐπιχειρηματίες ἐνορίτες πού ἀπασχολοῦν στίς ἐπιχειρήσεις τους μετανάστες, ὥστε μέ τόν τρόπο αὐτό νά προωθηθεῖ ὁ σεβασμός τῶν ἐργασιακῶν δικαιωμάτων τῶν ἀλλοδαπῶν,

- Τή δικτύωση τῶν ἐνοριῶν μέ τίς ὀργανώσεις καί τίς κοινότητες τῶν μεταναστῶν,

- Τήν συνηγορεία τῆς Ἐκκλησίας ὑπέρ τῶν μεταναστῶν ἐνώπιον τῶν ἀρχῶν,

- Τή διεξαγωγή ἔρευνας μέ ἀντικείμενο τήν καταγραφή καλῶν πρακτικῶν πού ἐφαρμόζονται σέ ἐνοριακό ἐπίπεδο καί στοχεύουν στή ὑποστήριξη τῶν μεταναστῶν.

6. Ἡ Ἐπιτροπή ἐπίσης πραγματοποίησε πρόγραμμα συναντήσεων χριστιανῶν ὀρθοδόξων καί μουσουλμάνων μεταναστῶν, πιλοτικά σέ τρεῖς ἐνορίες τῆς Ἱερᾶς Ἀρχιεπισκοπῆς Ἀθηνῶν, τόν Ἱερό Ναό Ἁγίου Νικολάου ὁδοῦ Ἀχαρνῶν (28/11/2007), τόν Ἱερό Ναό Ἁγίου Γεωργίου περιοχῆς Ἀκαδημίας Πλάτωνος (4/12/2007) καί τόν Ἱερό Ναό Ἁγίας Μαρίνης περιοχῆς Θησείου (19/12/2007) ἐπειδή στίς περιοχές αὐτές ὑπάρχει αὐξημένος ἀριθμός μουσουλμάνων μεταναστῶν ἀλλά καί διάφορα τζαμιά, τά ὁποῖα λειτουργοῦν, γιά νά ἐξυπηρετοῦν τίς θρησκευτικές τους ἀνάγκες. Στήν τρίτη αὐτή συνάντηση ἦταν παρών καί ὁ ἀξιότιμος Ἀρχηγός τῆς Ἀξιωματικῆς Ἀντιπολιτεύσεως κ. Γεώργιος Παπανδρέου. Στίς συναντήσεις αὐτές ἐπιχειρήθηκε

α) ἡ ἐνημέρωση τῶν ὀρθοδόξων κληρικῶν περί τοῦ μουσουλμανικοῦ στοιχείου πού διαβιώνει στά ὅρια αὐτῶν τῶν ἐνοριῶν καί ἡ σημασία πού ἔχει ἡ γνωριμία καί ἡ ἐπαφή τῶν κληρικῶν μέ τούς ἰμάμηδες καί τούς μουσουλμάνους μετανάστες ,

β) ἡ ἐνημέρωση τῶν ἐνοριτῶν γιά διακρίσεις πού ὑφίστανται οἱ μουσουλμάνοι μετανάστες πού διαβιοῦν στήν περιοχή τῶν ἐνοριῶν, καί ἡ προσπάθεια γιά τήν κοινωνική τους ἔνταξη καί ἡ διευκόλυνση πού πρέπει νά τούς παρέχεται στίς διάφορες ἀνάγκες τους καί

γ) ἡ καταγραφή διαφόρων προβλημάτων κατ’ αὐτή τήν συνύπαρξη καθώς καί ὁ τρόπος ἐπιλύσεων αὐτῶν. Στίς 18 Δεκεμβρίου ἐ.ἔ. πραγματοποιήθηκε Ἡμερίδα στό Πνευματικό Κέντρο τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Περιστερίου, στό Περιστέρι, γιά νά ἐνημερωθοῦν οἱ Ἱερεῖς-Ἐφημέριοι τοῦ Λεκανοπεδίου τῆς Ἀττικῆς γιά τά ἀποτελέσματα τῶν τριῶν συναντήσεων ὥστε νά βοηθηθοῦν στό ἔργο τῶν Ἐνοριῶν τους γιά τήν ποιμαντική ἔνταξης τῶν Μεταναστῶν.

7. Προωθήθηκε σέ ὅλες τίς Μητροπόλεις τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος ἡ σκέψη γιά τήν δημιουργία Γραφείων Ποιμαντικῆς Μεταναστῶν.

8. Ὁρίστηκε μέ εἰσήγηση τοῦ μακαριστοῦ Ἀρχιεπισκόπου Χριστοδούλου καί ἔγκριση τῆς Ἱερᾶς Συνόδου ὁ ἑορτασμός τῆς «Ἡμέρας τοῦ Μετανάστη» τήν 26η Δεκεμβρίου ἑκάστου ἔτους, ἡμέρα τῆς φυγῆς τοῦ Κυρίου στήν Αἴγυπτο γιά νά σωθεῖ ἀπό τήν μανία τοῦ Ἡρώδη. Ὁ ἑορτασμός αὐτός ἔγινε τά ἔτη 2005 καί 2006 μέ τέλεση θείας λειτουργίας γιά τούς ὀρθοδόξους μετανάστες, παράθεση γεύματος ἀπό τήν Ἐκκλησία σέ μέλη μεταναστευτικῶν κοινοτήτων, καλλιτεχνικό πρόγραμμα ἑτοιμασμένο ἀπό τούς μετανάστες καθώς καί σειρά ὁμιλιῶν γιά τό θέμα αὐτό.

Γ. Ἐπίσης ὁ Μ.Κ.Ο. τῆς Ἐκκλησίας ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ἐκτός τῆς ὑλικῆς προσφορᾶς στούς Μετανάστες πραγματοποιεῖ μαθή-ματα ἐκμαθήσεως τῆς ἑλληνικῆς γλώσσας καί τοῦ πολιτισμοῦ γιά 400 καί πλέον πρόσωπα.

Δ. Ἡ Ἱερά Ἀρχιεπισκοπή Ἀθηνῶν πραγματοποίησε τό Β΄ Ἱερατικό Συνέδριο της στίς 13 καί 14 Μαΐου 2003 ἀφιερωμένο στήν «Ποιμαντική τῶν οἰκονομικῶν μεταναστῶν» καί μέ σκοπό τήν ἐνημέρωση καί τόν προβληματισμό τῶν Ἐφημερίων της στό θέμα αὐτό.

Ε. Τά Φιλόπτωχα Ταμεῖα τῶν Ἱερῶν Μητροπόλεων, μέ τά σισσίτια, τήν προσφορά χρημάτων, ρουχισμοῦ, φαρμάκων, τροφῶν καί λοιπῶν ἀναγκῶν πρώτης ἀνάγκης καί κυρίως μέ τήν ἀγάπη καί τήν στήριξή τους πρός αὐτούς.

ΠΗΓΗ: ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Μ.Κ.Ο. της Εκκλησίας της Ελλάδος, Αλληλεγγύη συμμετέχει στην αναπτυξιακή συμπραξη Α.Σ.Π.Ι.Δ.Α. των προγραμμάτων EQUAL του υπουργείου Εσωτερικών και της E.E.. Παράλληλα χρηματοδοτείται και απο τα σχετικά προγράματα του υπουργείου απασχόλησης. Τα προγράμματα αυτά στοχεύουν και χρηματοδοτούν την “κοινωνική ένταξη” των λαθρομεταναστών προώθηση του πολυπολιτισμού!

Δυστυχώς αγαπητοί, η Εκκλησία της Ελλάδος πρωταγωνιστεί στον αφελληνισμό της Έλλάδος!

molonlabe.blog.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου